Arxiu del blog

dimecres, 1 de juliol del 2015

SESSIÓ 1

Avui mitjançant la metodologia de la pràctica reflexiva hem conegut i après el funcionament de diverses eines i instruments digitals i hem reflexionat sobre la seva aplicació a l'aula.

Hem treballat:

  • SOCRATIVE
  • KAHOOT.IT
  • PADLET.COM
  • WOKI
En el meu cas ja coneixia alguna de les aplicacions, com ara kahoot.it. Però en canvi l'aplicació padlet m'era del tot desconeguda i m'ha agradat moltíssim.
Si voleu veure la feina que hem fet, perquè tots hi hem col·laborat, només cal que cliquegeu.

5 comentaris:

  1. De què coneixies el kahoo? L'has arribat a fer servir a l'aula? És que em dóna la sensació que se m'esveraria massa el galliner... és clar que sepre es pot fer el kahoo els últims minuts!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si...són perill que poden succeir, però de la mateixa forma que si intentem fer una activitat de participació massive dins l'aula, no? Demà en parlem, a vere si algú té experiències o se li acudeixen idees per solventar aquest possible galliner.

      Elimina
    2. Tot i el risc, em sembla molt interessant l'aplicació del Kahoot! a l'aula quan els alumnes estan una mica cansats, com per exemple a última hora... El fet de tenir un temps límit per contestar i haver d'estar pendents dels diferents símbols segur que els reactiva de seguida!!

      Elimina
  2. M'alegro que el PADLET t'hagi agradat.
    Coincideixo també amb tú, doncs vaig estar a NY city l'estiu passat i la veritat és que és inacavable i meravellosa!

    ResponElimina
  3. Molt bé, Sebas, bon padlet! Jo no he canviat mai de continent, perquè el sou de mestre-pare no m'allarga per tant. Crec que començaré per Eivissa i deixaré NY per més endavant!

    ResponElimina